Μ.Α.Σ. ΟΜΒΡΙΑΝΟΣ ΠΕΤΡΟΚΕΡΑΣΩΝ

Μορφωτικός Αθλητικός Σύλλογος Ομβριανός Πετροκεράσων.

Περιγραφή αγώνα -χάρτες-σταθμοί τροφοδοσίας

Περιγραφή διαδρομής- χάρτες:

Η διαδρομή του αγώνα  είναι περίπου 15 χλμ. και αποτελείται κυρίως από πανέμορφα ορεινά μονοπάτια, τα οποία καλύπτουν το 80% της διαδρομής Ο αγώνας θα διέλθει από τοπία μοναδικής φυσικής ομορφιάς (δασώδης εκτάσεις με καστανιές, οξιές και βελανιδιές, ρυάκια,  δέντρα που σκεπάζουν τον δρόμο κρύβοντας τον ήλιο, φυσικές πηγές).  Η διαδρομή είναι μέτριας δυσκολίας και σε κάποια σημεία απαιτεί από τους δρομείς εμπειρία κίνησης σε ορεινό μονοπάτι.

Τα πρώτα 800 μ. και τα τελευταία 300 μ. είναι άσφαλτο εντός του χωριού, τα δασικά μονοπάτια είναι περίπου 11 χλμ και έχουμε και 2,5 χλμ περίπου είναι αγροτικοί χωματόδρομοι. Η συνολική θετική υψομετρική είναι περίπου 680 μ.

Μετά την εκκίνηση από την κεντρική πλατεία του  χωριού κατευθυνόμαστε μέσα από το χωριό στον εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου και μετά από μια σύντομη ανηφόρα εντός χωριού μπαίνουμε σε  μικρό κατηφορικό αγροτικό δρόμο, συνεχίζουμε με μικρή ανηφορική κλίση  μέχρι την δεξαμενή νερού, διασχίζουμε την κεντρική άσφαλτο και μετά από 300 μ  μπαίνουμε σε δασικό μονοπάτι περίπου 3,5 χλμ. Στα τελευταία 200 μ. πριν τον πρώτο σταθμό τροφοδοσίας στην Μακροκοπάνα συναντάμε πάλι τον κεντρικό  δρόμο Πετροκέρασα – Λιβαδίου. Ακολουθεί ανηφορικό δασικό μονοπάτι 1,5 χλμ  που οδηγεί στην κορυφή του  Ομβριανού (εξωκλήσι Προφ. Ηλία) υψόμετρο 1.009 μ. Αριστερά από το εκκλησάκι ακολουθούμε την κορυφογραμμή για 400 περίπου μέτρα και μετά μπαίνουμε σε κατηφορικό δασικό μονοπάτι περίπου 2 χλμ που οδηγεί στον δεύτερο σταθμό τροφοδοσίας στην πηγή Μπουζουγλί.  Συνεχίζουμε σε κατηφορικό δασικό μονοπάτι και αγροτικό δρόμο περίπου 3 χλμ μέχρι την τοποθεσία πλατανούδια (ρέμα), στρίβουμε αριστερά και τέλος με ανηφορικό τσιμεντόδρομο επιστρέφουμε στο χωριό και τερματίζουμε στην κεντρική πλατεία.

Διαδρομή – Χρονομέτρηση: Περίπου 15 χλμ (ορεινή διαδρομή).

Η χρονομέτρηση θα γίνει ηλεκτρονικά.

Χρονικό όριο τερματισμού: 3 ώρες και 30 λεπτά

Τροφοδοσία: Στη διαδρομή θα υπάρχουν δύο σταθμοί τροφοδοσίας:

1ος Σταθμός στο 5,5  χλμ (Νερό + ισοτονικό + μπανάνα),

2ος Σταθμός στο 10 χλμ. (νερό + ισοτονικό + σταφίδες) και στον τερματισμό νερό.

Advertisements

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.